Ny opskrift udkommet

10/25/2011

Ny opskrift udkommet

I dag er opskriften på det dobbeltstrikkede tørklæde udkommet, og de første er allerede sendt afsted til forhandlerne.




Jeg er spændt på, hvordan opskriften bliver modtaget, og jeg håber at rigtig mange har lyst til at give sig i kast med  dobbeltstrikning.  Teknikken er slet ikke så svær og det er lidt fascinerende at man strikker to sider på en gang.

På posthuset fik jeg også afleveret en stor pakke til Dorthe, der har Modestoffer. Som jeg tidligere har nævnt, skal jeg være på Dorthe's stand til messen i Fredericia på lørdag.
Alle mine modeller vil være på standen, hvor man kan prøve dem og se dem "live".
Jeg glæder mig rigtig meget og ser frem til at møde en masse, der er ligeså vilde med strik, som jeg selv er.

9 kommentarer:

Klokken 25. oktober 2011 kl. 08.40 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Meget lækkert, på en eller anden måde synes jeg de passer fantastisk til de luffer jeg er ved at strikke ;-)

 
Klokken 25. oktober 2011 kl. 08.48 , Blogger Erika sagde ...

Hvor er det enkelt og smukt! Hvad koster opskriften? - og hvor kan den købes?

(og øv, jeg kan kun kommentere med min Googleprofil. Det er lidt irriterende for os, der ikke bruger blogger. Men det er mig fra http://thinkingspace.dk )

 
Klokken 25. oktober 2011 kl. 10.33 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Til Charlotte
Dine luffer bliver også superlækre og ja du har ret i at de klæder hinanden.
Vi ses i weekenden. Jeg glæder mig.

Til Erika
Jeg har forhandlere over det meste af Danmark, så mon ikke der er en i nærheden af dig. Hvis du skriver, hvor du bor, kan jeg undersøge det for dig.

 
Klokken 26. oktober 2011 kl. 11.38 , Blogger dqpage sagde ...

Det er nogle meget flotte modeller, du har.
Det dobbeltstikkede tørklæde er smukt - og det samme kan man sige om dine bluser med snoninger.
hilsen Mona

 
Klokken 26. oktober 2011 kl. 12.17 , Blogger MonicaKrista sagde ...

Hej Ellen.
Jeg bor i Randers og vil gerne hvis du vil finde din nermeste forhandler af opskriften på tørklædet i dobbelt strik til mig, da jeg synes det ser super lækkert ud.
Venlig Hilsen
MIKAUNIKA
Monicakrista

 
Klokken 26. oktober 2011 kl. 13.22 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Tusind tak for jeres søde ord. Det er altid dejligt med roser.

Til mikaunika
Den nærmeste forhandler er Fandango i Århus, som også forhandler noget lækkert garn.
Rigtig god fornøjelse.

 
Klokken 29. oktober 2011 kl. 11.44 , Blogger Lis sagde ...

Hej Ellen,
Hyggeligt, at hilse på dig. Det vil jeg gerne gøre om en anden gang. Svigerinden siger også tak for tippet og er imponeret over dig.

Kh. Lis

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 13.06 , Blogger Unknown sagde ...

Hej Ellen
Det var super hyggeligt at møde dig og tusind tak for en skøn lørdag i dit selskab hos Modestoffers stand.
Mvh Tina

 
Klokken 30. oktober 2011 kl. 13.28 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Til Lis
Selv tak. Hils din svigerinde og sig, at jeg håber hun får et godt resultat.

Til Tina
Jeg siger også tak for en dejlig lørdag. Det gik over al forventning. Hvis ikke det var for den lange køretur, stillede jeg gerne op igen om søndagen.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start