Tunika/kjole

11/20/2011

Tunika/kjole

Projektet for Hjelholts Uldspinderi er nu ved at være så langt fremme i processen, at jeg kan fremvise den strikkede model.


Nu følger arbejdet med at få opskriften renskrevet, læse korrektur, læse korrektur endnu en gang osv. indtil jeg er tilfreds. Det er altid svært at få en opskrift skrevet så andre kan forstå, hvad man mener. Det er meget individuelt, hvordan man læser en opskrift. Derfor tilstræber jeg at opskriften skal skrives så enkelt som muligt.




Jeg er glad for at jeg allerede på nuværende tidspunkt er nået så langt med tunikaen/kjolen, idet andre opgaver presser sig på. Jeg kan ikke fortælle så meget om næste projekt, da jeg ikke har fået spurgt garnfirmaet, om det er i orden at jeg blogger om opgaven. Gives der grønt lys for at omtale opgaven, får I det straks at vide. Dog kan jeg afsløre at projektet er i luksusklassen.

9 kommentarer:

Klokken 20. november 2011 kl. 05.07 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Hvor er det dog en smuk kjole. Jeg kan næsten ikke vente til opskriften kommer. Den må jeg bare strikke. Du laver nogle meget dejlige kjoler og det er bare skønt, for der udkommer generelt alt for få opskrifter på strikkede kjoler og nederdele, så her har du bestemt fundet en niche.

 
Klokken 20. november 2011 kl. 05.28 , Blogger Dorthe sagde ...

Den er da usædvanlig smuk.

 
Klokken 20. november 2011 kl. 05.33 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Tunikaen/kjolen her ser enormt flot ud, men det kunne være godt at se den på en krop for at vurdere, hvordan den sidder ned om bagdelen. Kan det lade sig gøre?
Men smuk er den og i en smuk farve.
Det bliver sikkert lige så spændende at se dit næste projekt. Jeg glæder mig meget.

 
Klokken 20. november 2011 kl. 06.02 , Blogger Lavendel sagde ...

Den er bestemt i den lækre retning!! Lige straks jeg så den, syntes jeg den mindede om en anden model - men gik ind og tjekkede hos Filcolana - det var modellen Rosa - også en kjole, også snoninger og næsten samme farve. Men slet ikke noget, der ligner. Det var nok den blå farve, der snød mig :-)

 
Klokken 20. november 2011 kl. 09.30 , Blogger Lis sagde ...

Den er rigtig smuk. Glæder mig til at se den som stikkerkit/model hos Hjerlholt Uldspinderi.

Luksusklassen, uhh det lyder dyrt :))

Kh. Lis

 
Klokken 20. november 2011 kl. 16.20 , Blogger Lea sagde ...

Den ser vel nok lækker ud. Så kom der endnu en kjole/tunika på min to-do-liste :-)

 
Klokken 20. november 2011 kl. 20.52 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Hej Ellen, jeg vil meget gerne i kontakt med dig, men har mistet din mail adresse... Knus
Charlotte Knitting @ bykaae . dk

 
Klokken 21. november 2011 kl. 07.31 , Anonymous Anonym sagde ...

Årh den er blevet så fed! :) Den kunne da sagtens komme ud af mine strikkepinde engang :)

 
Klokken 21. november 2011 kl. 22.51 , Blogger Dorthe sagde ...

Den klæder jeg mig til der kommer en opskrift på. Den er bare smuk, og den skal jeg helt sikkert strikke.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start