Hele 2 modeller i Hendes Verden

8/13/2012

Hele 2 modeller i Hendes Verden

I denne uge har jeg 2 nye modeller i Hendes Verden.

Den ene er en vest strikket i Samakand fra Garngaragen www.garn-garagen.dk. Et dejligt let garn i uld/silke, som er særdeles lækkert at strikke i.



Den anden model er en stribet kjole strikket i 1-trådet og 2-trådet mohair fra Canard Aps www.mohairbycanard.com. Kjolen er i strikket oppefra og ned, og er super enkel.

I dag har jeg været til messe i Vejle, hvor jeg hjalp på Canards stand. Vi havde en rigtig god dag, som jeg vil fortælle lidt mere om i et andet blogindlæg.

5 kommentarer:

Klokken 13. august 2012 kl. 11.49 , Blogger Gitte K sagde ...

Skal vist have købt hendes verden i genåbne uge, så at charlotte i også har i model i bladet. Den blå vest ser rigtig fin ud.

 
Klokken 13. august 2012 kl. 12.17 , Blogger Gitte sagde ...

Køber i morgen :-)

 
Klokken 13. august 2012 kl. 12.29 , Blogger marion sagde ...

hvor ser den bare fed ud :-)

 
Klokken 13. august 2012 kl. 12.46 , Blogger Syslefeen sagde ...

Ser spændende ud, skal helt klart forbi bladkiosken i morgen. :)

 
Klokken 13. august 2012 kl. 23.36 , Blogger dqpage sagde ...

jeg har set modellerne i Hendes Verden, og de ser rigtig fine ud :o)
hilsen Mona

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start