Messe i Vejle

8/19/2012

Messe i Vejle

Mandag hjalp jeg på Canards www.mohairbycanard.com stand ved textilmessen i Vejle. Vi havde en dejlig dag, og fik talt med rigtig mange garninteresserede.

Steen havde været så sød at give mig lov til at promovere mine modeller, 0g det gav da også et par nye forhandlere.








Ditte, der ejer Sommerfuglen www.sommerfuglen.dk, lånte alle mine opstrikkede modeller, så jeg går udfra, at modellerne inden længe kan ses hos Sommerfuglen.

Det røde tørklæde, der er strikket i Brushed Lace kommer i Hendes Verden i uge 43.


Dette sjal, strikket i Qoperfina 50% babyalpaka, 48% bomuld og 2% kobber fra Canard www.mohairbycanard.com, kan i morgen mandag ses i Hendes Verden.

Garnet indeholder en lille smule kobber, der skulle være godt mod led- og muskelsmerter.

Sjalet er strikket med dobbelt garn i retriller. Til slut er der strikket en lille blondekant på.

1 kommentarer:

Klokken 19. august 2012 kl. 07.19 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Smiler tillykke med de nye forhandlere.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start