Nyt til Strikkemagasinet

1/21/2013

Nyt til Strikkemagasinet

I øjeblikket har jeg travlt med opgaver til Strikkemagasinet og Kreativ Strik.

På pindene har jeg en kjole strikket i shetlandsuld fra Karen Noe. Garnet har en flot meleret farve i brændt orange og er dejligt at strikke med.

Kjolen strikkes oppefra og ned. Der er snoninger på for- og bagstykke. Disse snoninger deler sig og samtidig bliver der taget ud således kjolen får vidde forneden.

Jeg kan ikke vise mere end en lille smagsprøve af strikketøjet. Bemærk den smukke knitting bowl, der er en gave fra Trine, der er keramiker, tjek Trines hjemmeside bruunskeramik.dk.Hun laver de smukkeste ting, og jeg har efterhånden flere ting fra hendes hånd. Ting jeg bruger i hverdagen og som jeg nyder.


11 kommentarer:

Klokken 21. januar 2013 kl. 02.48 , Blogger Merete sagde ...

Sikke en smuk farver du strikke med. Kan du oplyse i hvilke nummer din opskrift kommer i?

 
Klokken 21. januar 2013 kl. 03.06 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Kjolen kommer i Strikketmagasinet nr. 8

 
Klokken 21. januar 2013 kl. 09.56 , Blogger dqpage sagde ...

Kjolen lyder spændende - og både farve og skål er fristende :o)
glæder mig til kreativ strik.

 
Klokken 21. januar 2013 kl. 12.35 , Blogger Lis sagde ...

Kjolen lyder spændende, og som jeg skrev på fb, sikke en lækker farve.

Kh. Lis

 
Klokken 21. januar 2013 kl. 13.00 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Det strikkemagasin skal jeg helt sikkert have for jeg er vild med dine kjoler og har strikket flere af dem.

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 00.24 , Blogger Strikkeglæde sagde ...

Det er skønt med lækre ting som man kan nyde i hverdagen -kjolen ser spændende - jeg har strikket flere af dine kjoler, så måske denne også kommer på pindene?

 
Klokken 22. januar 2013 kl. 14.31 , Blogger Rikke Dalmose sagde ...

Glæder mig til at se den færdig;-), og hvor er den blå kjole du havde i hendes verden smuk ;-)

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 08.30 , Blogger Tangs Univers sagde ...

Fed garnskål! Hvor er den fra?

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 10.13 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Strikkeskålen er fra Bruunskeramik.dk. Jeg mener også Trine, der laver dem, har forhandlere på Fyn

 
Klokken 25. juni 2013 kl. 10.42 , Blogger Unknown sagde ...

Er det en tunika/kjole i A-facon ?

 
Klokken 25. juni 2013 kl. 12.39 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Det er en tunika/kjole, hvor der gradvist bliver taget ud, og derved får vidde

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start