Workshop

1/28/2013

Workshop

Jeg er ved at planlægge en workshop, og vil derfor gerne undersøge om der overhovedet er interesse for et arrangement.

Indhold:
Præsentation af mine modeller
Mulighed for køb af opskrifter og garn
Workshop i vævestrik inkl. kompendium

Pris: kr 250, heri er medregnet let frokost og eftermiddagskaffe

Arrangementet vil finde sted først i marts fra kl. 10 til ca. 16 og vil komme til at foregå enten hos mig privat i Vognsild eller på Vestrup Skole, 9600 Aars.

Er det noget du kunne være interesseret i?



21 kommentarer:

Klokken 28. januar 2013 kl. 09.01 , Blogger Lydert sagde ...

Jeg er bestemt interesseret, og vil satse på, jeg har fri, når der kommer en dato :-)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 09.21 , Blogger Strikkeheksen sagde ...

Hvis det bliver først i marts, så er jeg bestemt også interesseret :-)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 09.43 , Blogger Lis sagde ...

Hvis det nu var hernede i nærheden var jeg også mega interesseret. Men når Aalborgpigerne allerede er hoppet på, er der for langt, men du kommer da til Middelfart i midten af Marts ?

Men god fornøjelse, jeg ville gerne have været med.

kh. Lis

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 09.57 , Blogger Ann sagde ...

Absolut Ellen, jeg er med

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 10.03 , Blogger Bente sagde ...

Jeg er med, kom frisk med en dato :)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 10.09 , Blogger Jette sagde ...

Det lyder spændende. Har du bestemt en dato. Er nemlig på skiferie første weekend i marts.

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 11.24 , Blogger Fríða sagde ...

åh ja, jeg er meget interesseret og ville gerne komme, men desværre bliver det nok en lidt for lang og dyr rejse for mig.
kh.fra Island
Frida

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 11.32 , Blogger Iben sagde ...

Hej
Det lyder spændende. Vil det blive i en weekend eller en hverdag?
Mvh.
Iben

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 11.56 , Blogger dqpage sagde ...

jeg kunne også godt være interesseret - såfremt det er i en weekend. :o)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 12.11 , Blogger jytteb2 sagde ...

Jeg kunne også være interesseret, hvis det er lørdag eller fredag

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 12.24 , Blogger Dorthe sagde ...

Jeg ville gerne, hvis det var lidt tættere på Århus. Holder så meget af dine opskrifter. Men det kan være det kommer. :)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 13.34 , Blogger Solskin Christophersen sagde ...

Det kunne jeg også godt tænke mig! :)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 13.48 , Blogger Helle Rasmussen sagde ...

Hej Ellen, det lyder rigtig spændende, vil ihvertfald gerne høre mere

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 16.07 , Blogger junius sagde ...

Hej Ellen, bare jeg boede i nærheden for det lyder godt.
Måske bliver din succes så stor at du også vil gæste København. Kh Ann-Grete

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 16.23 , Blogger Ulla Reiche sagde ...

Det lyder da som en rigtig god ide. Det ville jeg gerne bruge en times kørsel på at deltage i.

Kh

Ulla

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 17.12 , Blogger Mette G. sagde ...

Det lyder som en fin ide. Hvis jeg kan, kommer jeg gerne. Vidste slet ikke, at du bor i "min baghave" :-)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 23.41 , Blogger Karen's sagde ...

Åh Ellen, bare der ikke var så langt til Års. Jeg må vente til en anden god gang :)

 
Klokken 28. januar 2013 kl. 23.42 , Blogger Rikke Dalmose sagde ...

Hvis jeg boede i nærheden kom jeg flyvende;-)

 
Klokken 29. januar 2013 kl. 02.31 , Blogger AC sagde ...

Lyder spændende.Jeg er også interesseret.

 
Klokken 29. januar 2013 kl. 08.31 , Blogger Strikkeglæde sagde ...

Jeg er interesseret, da jeg synes du laver fine ting, men jeg husker ikke hvor langt der er fra Aarhus/Egå til Års. Men hvis jeg kunne finde nogle at samkøre med....

 
Klokken 29. januar 2013 kl. 10.04 , Blogger Hrönnsa sagde ...

Jeg er interesseret, har ikke strikket så meget vævstrik.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start